laatste dag nederland - Reisverslag uit Voorteind, Nederland van simone bijsterveldt - WaarBenJij.nu laatste dag nederland - Reisverslag uit Voorteind, Nederland van simone bijsterveldt - WaarBenJij.nu

laatste dag nederland

Door: simonevanbijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg simone

31 Augustus 2015 | Nederland, Voorteind

vandaag is alweer mijn laatste dagje nederland voor mijn grote avontuur begint. zaterdag al goed afscheid genomen van iedereen en vandaag nog de laatste dingetjes pakken. ook nog even naar de kapper want dat kan ik daar niet. vanavond eventjes tour de kempen rijden om van al mijn vriendinnetjes en vriendjes echt afscheid te nemen. wat ga ik ze missen! mijn volgend reisverslag is vanuit ghana. waarschijnlijk kan ik niet iedere week wat schrijven i.v.m. de verbinding. wel krijg ik een ghanees telefoon nummer die ik zal vermelden in mijn reisverslag. tot dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorteind

simone

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 750
Totaal aantal bezoekers 1477

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 29 November 2015

Ghana

Landen bezocht: